Volcom
A Volcom magát egy lifestyle cégnek nevezi, de gyökerei mélyen a gördeszkázás és a snowboard fénykorába nyúlnak vissza, és onnan is táplálkoznak. A márkát Richard "Wooly" Woolcott és Tucker "T-Dawg" Hall hozták létre, filozófiájukat világnézetüket pedig nagyban alakította az a tapasztalatuk, amit ebben a közösségben szereztek.
Termékeiket azoknak a kreatív szellemű embereknek szánták, akik mélyen elkötelezettek szenvedélyük iránt, és igazak tudnak maradni ahhoz, aminek születtek, és nem válnak azzá, amit esetleg akaratuk ellenére elvárnának tőlük.
1991-ben Richard Woolcott és Tucker hall egy közös snowboard túrán határozták el, hogy létrehoznak egy prémium márkát, ami a három, általuk kedvelt sporthoz (snowboard, gördeszka, szörf) gyártanak ruházatot, kiegészítőket. A céget 5000 dollárból hozták létre, abban az időszakban, amikor a snowboard még lenézett sport volt az USA-ban, az emberek pedig inkább az öbölháborúval és a los angeles-i lázadásokkal voltak elfoglalva.
Az első pár nehéz év után a kiváló minőségű termékek és az innovatív fejlesztések meghozták az eredményt. A Volcom szépen lassan világszerte ismert és elismert márka lett, ami mára számos professzionális snowboardost, szörföst és deszkást szponzorál, jelen van Európában, Ázsiában, Japánban, Afrikában, szinte a világ minden részén.
Termékeiket azoknak a kreatív szellemű embereknek szánták, akik mélyen elkötelezettek szenvedélyük iránt, és igazak tudnak maradni ahhoz, aminek születtek, és nem válnak azzá, amit esetleg akaratuk ellenére elvárnának tőlük.
1991-ben Richard Woolcott és Tucker hall egy közös snowboard túrán határozták el, hogy létrehoznak egy prémium márkát, ami a három, általuk kedvelt sporthoz (snowboard, gördeszka, szörf) gyártanak ruházatot, kiegészítőket. A céget 5000 dollárból hozták létre, abban az időszakban, amikor a snowboard még lenézett sport volt az USA-ban, az emberek pedig inkább az öbölháborúval és a los angeles-i lázadásokkal voltak elfoglalva.
Az első pár nehéz év után a kiváló minőségű termékek és az innovatív fejlesztések meghozták az eredményt. A Volcom szépen lassan világszerte ismert és elismert márka lett, ami mára számos professzionális snowboardost, szörföst és deszkást szponzorál, jelen van Európában, Ázsiában, Japánban, Afrikában, szinte a világ minden részén.