Ez az oldal sütiket használ a felhasználói élmény javítására.
Termékek Menü

GYIK/Szállítás

Szállítás és gyakran ismételt kérdések:

 

Mennyi a szállítási költség?
A szállítási költség az ország egész területére 1990Ft ha 25.000Ft  alatti a rendelés végösszege, 25.000Ft feletti rendelés esetén mi álljuk a postaköltséget, neked nem kell érte fizetni.
Ha megrendelésed személyesen veszed át boltunkban, természetesen semmilyen csomagolási és szállítási költséget nem számolunk fel.

Hogyan rendelhetek?
Rendelést a webáruházon keresztül lehet leadni. A kívánt termékekt csak a kosárba kell helyezni, majd a jobb felső sarokban kosarat lenyitva a pénztár gombra kattintás után lehet a megrendelést végegesíteni, a szállítási és fizetési módokat megadni, illetve, ha van, akkor a kedvezményre jogosító kuponkódokat beváltani.

Nem lett jó a méret. Mi a teendő?
Az égvilágon semmi probléma!
- Ha rossz lett a méret, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot vagy telefonon, vagy pedig e-mail-ben.
- Kollégáink szívesen segítenek neked a megfelelő méret kiválasztásában.
- Az új csomag kiszállítását mi álljuk, neked a nálad lévő termék visszajuttatását kell kifizetned, ennek a költsége 2000Ft, ha gördeszka, vagy nagyobb termék cseréjéről van szó, akkor 2500Ft.
- A futárt mi küldjük ki hozzád a megbeszélt új termékkel, neked csak szállításra kész állapotba kell hozni a visszaküldendő terméket:
FONTOS! Ha cipőt, vagy bármi más dobozos terméket rendeltél, a dobozt külön csomagold be csomagolóanyagba, vagy egy másik dobozba, a termék dobozát ne ragaszd össze!
- A csomagot megcímezni sem kell, a futárnál lesz a matrica.
- Ha minden megvan, hátradőlhetsz, a futár viszi a kiválasztott méretet, és elszállítja tőled azt, ami nem lett jó.
- A visszaszállítás díját az új termék átvételekor kell átadnod a futárnak, ez a fenti 2000Ft, vagy 2500Ft lesz. 

Nem lett jó a termék, hogy küldhetem vissza?
Az ÁSZF elég hivatalos szöveg, meg jogi bla-bla, ezért itt egyszerűen leírjuk neked, hogy mi a visszaküldés menete:

- Ha nem lett jó a termék, amit rendeltél vagy nem tetszik, jogodban áll elállni a vásárlástól a termék kézhezvételétől számított 15 napig. 
- Ezt egy elállási nyilatkozatban kell jelezned nekünk. Egy ilyen mintát letölthetsz innen is, és csak be kell másolnod egy levélbe, és kitöltened. Pofonegyszerű!
- FONTOS! Ne felejts el bankszámlaszámot is megadni, ahova az összeget vissza szeretnéd kapni, különben nem fogjuk tudni, hogy hova utaljuk a pénzt! (Ilyen esetekben egyébként úgyis felhívunk vagy írunk.)
- Ha kitöltötted az elállási nyilatkozatot, csak küldd el nekünk a dokumentumban található e-mail címre
- A termék visszajuttatásáról neked kell gondoskodnod, így a terméket vagy futárral vagy postán küldd vissza címünkre:
STÉG Bolt
Kossuth L. u. 6. Félemelet
Veszprém 
8200 
- Visszaküldés előtt érdemes mindenképp egyeztetni velünk telefonon, egyrészt mert szívesen segítünk, másrészt így tudni fogjuk, hogy csomagot várunk tőled, és gyorsabban tudunk intézkedni is.
- Ha visszajött a csomag, megvizsgáljuk a terméket, és ha minden rendben van vele, már utaljuk is vissza a pénzt. 

Hogy szerezhetek kuponkódot?
Lépj be a Stég Klubba! Ha feliratkozol Stég Klubos hírlevéllistánkra a főoldal alján található modulon keresztül, azonnal küldünk egy kedvezményre jogosító kupont. Stég Klubunk tagjainak rendszeres, és exkluzív kedvezményekkel fogunk kedveskedni, ez még egy indok arra, hogy feliratkozz. Kuponokat különleges akciók keretében is hirdetünk, így érdemes folyamatosan figyelni az oldalt, és követni a főoldali bannerajánlónkat illetve blogunkat.

Kaptam egy kuponkódot, hol tudom beváltani?
A kuponokat a rendelés leadásakor a pénztárnál lehet beváltani. Mindössze annyi a teendő, hogy a kuponkód mezőt ki kell tölteni, majd a kupon beváltása gombra nyomni, és a rendszer automatikusan regisztrálja a kupont a rendeléshez.

A kupont személyes átvételnél is érvényesíthetem, vagy csak kiszállítással?
A kupont bármilyen típusú rendeléshez beválthatod függetlenül a kiszállítás vagy átvétel módjától.

Hogyan fizethetem ki a megrendelésem?
Megrendelést többféle módon lehet kifizetni:
  • Amennyiben csomagod futárszolgálattal rendelted, a megrendelés összegét a futárnak, a csomag átvételekor tudod kifizetni, vagy előreutalást is választhatsz.
    - Utánvétes megrendelésnél a futár viszi a csomagot, neked pedig átvételkor kell kifizetni a futárnak az összeget.
    - Előreutalásnál a rendelésed leadása után kollégáink feldolgozzák a megrendelést, és egy előlegszámlát küldenek neked, és az adatokat, hogy hova kell utalni az összeget.
    A pénz beérkezése után azonnal küldjük a futárral a csomagot, ilyenkor átvételkor már semmilyen plusz költség nem terhel téged.
     
  • Ha csomagod személyes átvétellel rendelted, boltunkban lehetőséged van készpénzes és kártyás fizetésre is.


Mi az a hűségpont rendszer, hogyan szerezhetek hűségpontokat?
Nálunk minden vásárlásod után hűségpontokkal jutalmazunk, ezért érdemes beregisztrálni oldalunkra, hogy könnyen nyomon tudd követni hűségpontjaidat. Mi minden 100Ft után 1 hűségpontot adunk, amit a következő megrendelésedkor már fel is használhatsz. 1 hűségpont 1Ft-nak felel meg. A hűségpontokat a rendelés leadásakor a hűségpont csúszkával tudod felhasználni. A rendszer a rendelés leadásakor levonja a felhasznált hűségpontokat kedvezményként. 
A hűségpontok kombinálhatók kuponokkal is, így akkor is beválthatsz hűségpontokat, ha a rendelésedhez már érvényesítettél egy kupont.
A Fiókom menüpontban egy táblázatban láthatod a hűségpontjaid, és azoknak érvényességét.
A rendelésed után kapott hűségpontokat a következő 3 hónapig tudod felhasználni.

 

Konkrétan felmerült kérdések / válaszok

  1. Termék információk
    • Kérdés: Hol található információ a termékek anyagáról és származásáról?
    • Válasz: Termékoldalainkon részletes leírást találsz a termékek anyagáról, gyártási helyéről és egyéb releváns jellemzőkről, hogy segítsünk a tudatos vásárlásban. Nézz körül, egészen izgalmas leírásokra lelhetsz!
  2. Garancia és javítás
    • Kérdés: Milyen garancia vonatkozik a termékekre és van-e lehetőség javításra?
    • Válasz: Minden termékünkre vonatkozik garancia, amelynek időtartamát és feltételeit a garancia információs oldalon találod.
      (Vásárlási feltételek (ÁSZF))
      Javítási szolgáltatásainkról és a folyamatról bővebb információt szintén itt nyújtunk.
  3. Rendelés nyomonkövetése
    • Kérdés: Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?
    • Válasz: Rendelésed állapotát az MPL rendszerében található megrendelés nyomonkövetési oldalunkon ellenőrizheted, ahol a rendelési szám megadásával friss információkhoz juthatsz. Ez a link a vásárlás után automatán megy ki Hozzád, amint átadtuk a csomagot a futárnak.
  4. Visszajelzés és értékelés
    • Kérdés: Hogyan adhatok visszajelzést vagy értékelést egy termékről?
    • Válasz: Termékértékelést és visszajelzést emailen keresztül tudsz leadni, amely segít nekünk és más vásárlóknak is a minőség folyamatos javításában. Ha hozzájárulsz, meg is jelenítjük véleményedet!
  5. Közösségi tevékenységek

    • Kérdés: Milyen közösségi tevékenységeket támogat a STÉG?
    • Válasz: Cégünk aktívan részt vesz és támogat különböző közösségi kezdeményezéseket és programokat, amelyekről további információt a blogunkon és FB oldalunkon találsz!
  6. Csak eredeti termékeket árul a cég?

    • Kérdés: Az általatok értékesített termékek mind eredetiek?
    • Válasz: Igen, cégünk kizárólag eredeti, hiteles gyártóktól származó termékeket forgalmaz, garantálva ezzel termékeink minőségét és megbízhatóságát. Régi szerződéseink élnek, amiket nem kockáztatunk némi csillogásért cserébe, de ami fontosabb - a TI bizalmatokat megtartjuk bármi áron!