The North Face

A márka 1966-ban indult útjára San Francisco-ból. A "The North Face" elnevezés a hegymászás szenvedélyéből ered, mégpedig onnan, hogy az északi féltekén egy hegynek az északi része a leghidegebb, legjegesebb és legnehezebben megmászható.
A kortalan, szinte mindenki által ismert logó 1971-ben született meg, és a Yosemite Nemzeti Parkban található Half Dome gránitsziklát idézi, ami tökéletes összhangban van a vállalat filozófiájával.
A cég először professzionális hegymászó termékeket kínált, majd a 80-as években bővítették palettájukat a síeléshez szükséges kellékekkel, majd kicsit később a professzionális tábori, kemping termékpalettával.
Mára a kínálat még szélesebb a különböző sportszerekkel és az utcai vonallal, de a vállalat mindvégig hű maradt a gyökereihez, és a legmagasabb minőséget kínálja minden szektorban, amiben jelen van, számos élsportolót szponzorál és aktívan részt vesz a hegymászó és túrázó közösség építésében is.