STANCE – A zoknik New Era-ja?

Jassek Balázs
STANCE – A zoknik New Era-ja? Hogy mi a titka egy ilyen fiatal cégnek? Hogyan lett a zokni kényszerű kellék helyett hiszti? 
Egy kicsit bele kell néznünk a STANCE történelmébe, ami sokat fog segíteni megérteni a kérdést.



ZOKNI SOROZAT - 1- A STANCE 
 
Hogy mi a titka egy ilyen fiatal cégnek? Hogyan lett a zokni kényszerű kellék helyett hiszti? 
Egy kicsit bele kell néznünk a STANCE történelmébe, ami sokat fog segíteni megérteni a kérdést.
Legtöbbünk számára a zokni vagy fekete és szürke, vagy fehér (és szürke). 
Aki színesen öltözködik, annak ez nem is gond, mindenhez lehet társítani az alapszíneket…
De azoknak, akik minden nap ugyanabban az öltönyben, vagy formaruhában kénytelenek mozogni, esetleg a stílusuk nagyon visszafogott, de akarnak némi színt, nagyon nehéz volt valami különlegeset találni.



Néhány cég persze próbálkozott már... Ki ne vett volna nálunk anno DC zoknikat, vagy mostanában Vans zoknit? Ki ne hallott volna a HUF híres-hírhedt PLANTLIFE zoknijáról?
Nos, sokan nem, mert eszükbe sem jutott ez a ruhadarab –eddig és ilyen formán. 



A STANCE alapítói ezt a piaci rést látták meg 2009-ben – mindenki gyárt egy-egy fajta zoknit a kollekció részeként, de senki nem gyárt CSAK ZOKNIT – high-tech feltételek mellett, önálló brandként. Talán ismerős a recept, talán nem – de a New Era sztori felfedezése közben én oda jutottam, hogy ők hasonló rést láttak anno a fejfedők piacán.

A STANCE alapítói olyan cégektől dobbantottak a projekt miatt, mint az OAKLEY, ELEMENT vagy a SKULLCANDY. John Wilson, Aaron Hennings, Jeff Kearl és Ryan Kingman mind a szakmából jöttek.



A receptet így határozták meg: Alapos kutatás, minőségi sztenderdek felállítása, a legjobb sportolók és egyedi művészek bevonása és az alkotói kreativitás maximális felhasználása.
A STANCE nem az első zoknimárka, aki logót használ, de az első, akinek logója mély jelentéssel bír és minden modellen megtalálható – a legnagyobb sportolók, élet- és képzőművészek és üzletemberek nadrágja alól kivillanva!
Az X az extrémsport háttér, az életstílus és a maximális teljesítmény miatt, a négyzet a brand egységét és szimmetriáját jellemzi, melyet a sportolók és művészek adnak, a kör pedig a kreativitás, mely az egésznek keretet ad.
A STANCE zoknik gyakorlatilag varrás nélkül készülnek, így azonnal mentesülnek az átlag kényelmetlenségi faktortól…amikor bent az orr-részen valami NYOM! Mindegyik STANCE tartós és kényelmes, az alapmodellek és a csúcsmodellek egyaránt párnázottak és tagoltak a láb különböző területeinek megfelelően.
MI kell még, ha jó a minőség? 

Hírnév!
Mi hozza ezt? 
A STANCE a legmenőbb sztárokkal, a legelvontabb vagy őrültebb művészekkel, rengeteg sportolóval és a legjobb gördeszkásokkal működik együtt, illetve zenész- és film kollaborációkban vesz részt.
Egy apró részlet... A STANCE az egyetlen olyan cég, amely az NBA minden játékosának ruházatában jelen van! Ismerős?

A Stance kategóriái: casual, performance és premium. 
PRÉMIUM: zoknik elegánsabbak megjelenésükben és gyapjúból készülnek. 
CASUAL: vonalat a gyártó szerint Mercedes minőség jellemzi Cadillac kényelemmel. 
PERFORMANCE: a széria kifejezetten különféle sportokhoz fejlesztett darabokat tartalmaz.
 Ezek a modellek extra szellőzést biztosító technológiát tartalmaznak. A talpon elhelyezett, kiváló tapadással rendelkező szilikon betétek fixen tartják a lábunkat a cipőben, még egy-egy kicsúszásnál is. A STANCE gördeszkás csapata teszteli be először ezeket a cuccokat. Nyjah Huston, Chris Cole, Boo Johnson, Julian Davidson, Nick Garcia, Neen Williams, Lizard King és Ishod Wair...és ők azok, akik a kezdő csapatban voltak! 
Teljes szpozorált csapata PUNKS AND POETS néven található meg honlapjuk ide vágó szekciójában... érdemes végigkattintgatni.

A Stance zoknikat itt tudod csekkolni

Következő cikkünk a HUF legendás weed, vagy hivatalos nevén PLANTLIFE zoknijáról szól, hogy az új zokniőrület végére járjunk!

Tartalomhoz tartozó címkék: Márka sztorik Termék mustra
Termékek Menü
0
Ez az oldal sütiket használ a felhasználói élmény javítására.